Известие

Collapse
No announcement yet.

Неотзивчивост при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неотзивчивост при подаване на газ

    След затапване на ЕГР-а, чистене на дебитомера и т.н. Маркучите също са наред. колата се усеща с една идея по-добре, уви ускорението в ниските обороти въобще не е внезапно дори на първа предавка. Натискам педала до метала, има забавяне от 2-3 секунди докато качи оборотите и след около 1800 се изстрелва. Също така забелязах, че като съм на полу-съединител и припомпомвам газта я отчита с огромно забавяне.

    Колата е 156 1.9 jtdm 140hp 6 speed.

  • #2
    Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщение
    След затапване на ЕГР-а, чистене на дебитомера и т.н. Маркучите също са наред. колата се усеща с една идея по-добре, уви ускорението в ниските обороти въобще не е внезапно дори на първа предавка. Натискам педала до метала, има забавяне от 2-3 секунди докато качи оборотите и след около 1800 се изстрелва. Също така забелязах, че като съм на полу-съединител и припомпомвам газта я отчита с огромно забавяне.

    Колата е 156 1.9 jtdm 140hp 6 speed.
    Нема се плашиш при всички е така ! И моята кошница е така има моменти е изтребител,е па има и моменти е едно дърво викам си къде са тия 140 коня да е е-----ба и у каляската
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Няма ли как да се подобри... Някви жалки TDI-та по 90 коня съм карал с по добър респонс на педала... чак досадно ми става, че карам 140 коня кола.

      Comment


      • #4
        Изобщо не нормално. Лаг има само на 5-та и 6-та и то ако я изпуснеш да слезе по 1500 оборота.
        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

        Comment


        • #5
          Колега, като чистихте ЕГР, раздвижихте ли клапанчето на черната част, което управлява самия механизъм (Егр се разглобява на две части)? Ако сте, и работи адекватно, следва да се проверят вакумите на турбото.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • #6
            И датчика за въздуха отзад на колектора, много обича да събира сажди и да се запушва. После колата става точно такава спъната. При диагностика много хубаво се вижда как бавно се достигат исканите от ЕКУ то стойности.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              ЕГР-а не е чистен, а директно затапен.



              Под датчик за въздуха предполагам имаш предвид дебитомера (MAF) ? Той беше почистен.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщение
                ЕГР-а не е чистен, а директно затапен.



                Под датчик за въздуха предполагам имаш предвид дебитомера (MAF) ? Той беше почистен.
                Има предвид датчикът за абсолютно налягане (MAP) отзад на колектора !
                Attached Files
                Last edited by eproHD; d.m.y г., 13:06.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ще го видим и MAP-a, жив и здрав.

                  Comment

                  Working...
                  X